The other side

Japp, nu är jag på andra sidan. Andra sidan tentan. Efter fyra timmars sömn och en halv kanna kaffe drog tentan igång kl 08 i morse. Lagom pigg (läs: trött som en sengångare) och så nervös att jag nästan skakade. Hemsk morgon. Hemsk tenta. Usch.

Men nu är jag som sagt på andra sidan. Och har haft en hel eftermiddag l e d i g. Den tillbringades på stan tillsammans med syrran o det lilla busfröt Cornelia, sedan tillsammans med Stina och Lotta. Har röjt upp det kaos som helgens tentaplugg resulterade i, slängt massa papper och diskat undan monsterdisken.

Har gjort klart visitkorten till KARMAs projektgrupp, våra hood-tröjor med fina KARMA-loggan är beställda, läst agendan inför morgonens möte, och så har jag gjort upp en liten tidsplan för den närmaste framtiden *duktig*

Nu har jag precis varit på Studentpuben med Stina och käkat en pubburgare. Det är seriöst Kalmars godaste hamburgare, utan tvekan! Strax kommer fina Alexandra hit, vi ska se lite film :)

Ingen rast och ingen vila - i morgon börjar nästa delkurs. Nationalekonomi - Makroekonomi. Hej Bruttonationalprodukten, nu kör vi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback