Good news!

Eller ja, kanske inte jättemycket news. Good confirmation, kanske det heter? Bekräftat, alltså. Det blir en ekonomie kandidat istället för filosofie kandidat-examen jag tar om en månad. Så nice! Jag trodde jag skulle få det, men jag var inte helt säker - men nu har jag fått det bekräftat.

Är glad att jag kämpade mig igenom nationalekonomi, statistik och juridikkurserna - det var katastrofalt jobbigt då, men nu känns det verkligen riktigt värt! :)


Just nu är det semifinalmatch i Champions League mellan Lyon och Bayern München och lite gurk- och morotsstavar och dip som gäller :) Riktigt kvalitetsfotboll, till skillnad från det här gänget som är så pinsamt dåliga just nu att man blir helt knäckt av frustration.

Taggar inför ett skivsstångspass på gymmet morgon, ska bli riktigt gött. Hoppas på schysst muskelkontakt, det har varit lite si och så med det den senaste tiden =/ Men i morgon, då gäller det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback