Got a shot.

Fick sprutan igen till slut. Efter att läkaren ringt ett par samtal till Astma- och Allergiavdelningen på Länssjukhuset, och ungefär lika många till Smittskyddsenheten.

Själva sprutan: ungefär 20 sekunder. Tid spenderad på att vänta: 1 timma, 59 minuter och 40 sekunder. Två nedrans timmar! Självklart är jag jätteglad att de är noggranna och kollar upp jättenoga, men tycker de borde ha stenkoll på ALLT innan de ens sätter igång med att vaccinera folk? =/

Precis fixat klart annonsen för KARMA som ska publiceras i tidningen på onsdag. Nu ska jag fixa sista lilla pilljobbet på affischerna till MIK Future. Sen blir'e förbereda inför opponering och redovisning i morgon.

Undrar när jag ska hinna plugga på kurserna jag går nu? :P

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

sv:Haha, började precis undra vem kommentaren var ifrån :P

Jo men det blev en liten fail redigering på den, gillar den redigeringen på bilden som var precis under.

För jag hade precis börjat testa att göra det " mjukare " runt om kring, så de blev inte det bästa men med lite övning så blire väl bra till slut :D



Jo när det gäller körkortet, så går det sådär, har inte så mycket tid till att plugga, har grymt mkt i skolan nu, så...:/

Men det ska nog bli bra ((:



btw så var jag på gymnasiemässa idag med, fast denna gången med skolan.

Och jag kikade in på JB, och testade deras " nya " ( tror jag ) fotostudio, och fotade en kompis där.

Och jag undrar om man kan hyra/ låna den nån timma för att fota? ((:



/ / kram

2009-11-17 @ 15:35:08
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback