Vart tog veckan vägen?!

Herregud det är redan torsdag... Vart tog resten av veckan vägen?? Jag har verkligen kaotiskt mycket att göra! Trodde ju att det skulle lugna ner sig lite efter att nationalekonomikursen var avslutad, men neeeeej då :)

Just nu är jag på jakt efter ett andra utlåtande angående influensavaccinationen. Jag ska bannemig ha den där sprutan! Har ju verkligen inte tid att bli sjuk.

Strax dags att dra iväg till skolan och träffa min goa grupp för att förbereda morgondagens presentation och opponering på vår nationalekonomiska analys av Brasilien. Sen är det möte. Och kaaaaanske kan jag klämma in en liten vaccination mellan Brasiliensnacket och mötet :)

Jag är med och tävlar om dessa fina grytvantar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback