Underbara, underbara grannar...

Mina grannar är helt fantastiskt bra. Helt fantastiskt bra på att ha fest. För andra gången på tre dagar har de en DJ ute i korridorens gemensamma vardagsrum - jag har tur, för de spelar så högt att hela sängen vibrerar, så jag blir i princip vaggad till söms. Dessutom så har de så himla bra belysning, såna där fina stroboskop som gör att det blixtrar - blinkar så himla fint genom mina stängda persienner.

Fy faaaan vad det ska bli skönt att flytta härifrån snart!! Är bra sugen på att ringa Securitas-jouren så de får komma hit och stänga av skiten... Vill sova. Nu!

*gnäll*


Uppdatering, 3 minuter senare: Musiken är avstängd, däremot står det 2-3 (4 kanske?) killar utanför och kissar mot staketet. Sjunger fint (läs: vansinnigt falskt!) gör de också: "Han tog av sig sin kavaj sparka av sig båda skorna..." Vackert. Så himla vackert. Är aldrig gul snö utanför en studentkorridor - det är garanterat INTE öl, studenter spiller aldrig en enda droppe alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback