Nu är det dags!

I morgon är det dags! Precis som EmmaPemma har jag blivit helt Macifierad och Applified.

Som sällskap till min fina iPhone 3GS och gröna lilla iPod Nano ska det nu bli en MacBook Pro! Är det inte för dåligt väder i morgon så ska jag pallra mig bort till MediaMarkt och köpa mig en sån. Kostar hela 12 000, men det får det väl vara värt! Tryggt att ha en bra och fungerande dator sen i höst när jag drar till Australien också ju :)


Som tur är har jag ett gäng tusenlappar över till DetHemligaDatumet - då när Charlie under ca två timmar ska ha upp till 70% rabatt på solbrillor i butiken. Lutar åt ett par Marc Jacobs tror jag!


Shopping shopping shopping... Varför kan jag inte nöja mig med normal shopping som alla andra? Typ fynda en schysst top på GinaTricot för 49:- istället för ett par solbrillor för 3000:-....? Himla dumt, men samtidigt är det lite kul också ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback