No shot.

Hepp, blev ingen spruta. Sjuksköterskan som skulle ge mig vaccinet blev lite nojig när hon såg min lista över allergier, och stack iväg och konsulterade en läkare. Skulle tydligen var ungefär lika farligt för mig att få vaccinet som att få själva influensan...

Fast det blev inte en helt onödig tur till Öland - lyckades övertala mamma (som skjutsade mig - eller rättare sagt, åkte med när jag körde =)) att åka till Ölands Köpstad och kolla på skor. Hittade typ 7 par snygga stövlar jag ville ha. Men CSN gjorde valet lätt för mig - blev det billigaste paret :P

Kom nyss hem från Studentpuben. Var ju releasefest ikväll för KARMA-webben. Kul att visa upp det jag slitit med ett par veckor! Blev en riktigt lyckad kväll, massor med marknadsföring för KARMA - och så var det himla skojigt att jobba med alla de andra i projektgruppen! Men är riktigt bra trött nu alltså... Läggdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback