Mitt liv...

Här är en bild som sammanfattar mitt liv just nu:



Japp. kul har jag. Nationalekonomi är verkligen... eh... simpelt? =/

Minst sagt bristande motivation idag. Blev ca 3 timmar på högskolebiblan. Sen lunch och en liten stunds kikande på stan tillsammans med världens bästa Alexandra! En snabb sväng till tryckeriet för offert till visitkorten till projektgruppen till KARMA. En avstickare till ICA Maxi för att köpa mjölk, kaffe och makaroner (kom hem med två kassar med mat och annat, är helt sämst på att handla bara det som står på listan!), och sen ett avsnitt True Blood. Och nu är klockan snart 7. Minst fem pluggtimmar kvar alltså :(

Nu blir'e kaffe, lite nikotin i ännu obestämd form och efterfrågans priselasticitet och indifferenskurvor.

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

sv: Uh...och bilden på ditt inlägg ovan ser inte spec simpel ut ;)



Tack så mkt, det gick ganska bra faktsikt =D

2009-09-25 @ 13:47:24
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Matilda

nämen herregud, STACKARE! jag förstår inte ett skvatt av den där bilden.. hur mycket jag än vrider på huvudet.



lycka till med pluggandet!

2009-09-28 @ 11:58:10
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback