Oops...

Så vart bloggen bortglömd ett tag igen. Eller, snarare bortprioriterad :P

Har haft MASSOR att göra. Gjorde tredje tentan i makrotekonomi för ett par timmar sedan. Har klarat allihop, känns kanon! :) Mikroteorin gick bra den med, trots att jag var så bombsäker på att jag skulle kugga den :)

Ska ju belöna mig själv med en iPhone när jag har klarat av hela nationalekonomikursen, och den är inte långt borta nu vill jag meddela! En tenta till i makroekonomi, och ett arbete om Brasiliens nationalekonomi kvar nu bara :D

Ska ta å spela lite gitarr nu, och sen skriva lite HTML och CSS-koder till KARMA-hemsidan. Träffa Ella en stund lite senare, och sen ikväll blir det filmmys med Alex :D Kanske hinna träna också...? =)

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Söt blogg!

2009-10-20 @ 06:47:26
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback