Gomorron!

Gomorron gomorron! Ligger fortfarande i sängen och drar mig, dricker kaffe och slösurfar. Helt underbart att inte ha någon föreläsning eller seminarium att stressa iväg till, eller en hög med papper och böcker som måste plöjas igenom och bankas in inför en tenta! :)
Sista tentan i nationalekonomi gjorde jag i fredags, och den gick jättebra den också! Så nu har jag gjort och klarat alla tentorna i både mikroteori och makroteori! Har varit ett gäng sjukt intressanta veckor, men är överlycklig att det äntligen är över! Nu kan jag allt om inflationer, konjunkturer, BNP, växelkurser, finanspolitik och stabiliseringspolitik på både kort, medelfristig och lång sikt. Ekonominyheterna har som sagt plötsligt blivit sjukt intressant! :)
Nu ska jag iväg till gymmet en snabbis, och sen dra till tryckeriet och hämta de nya visitkorten. Hoppas de blir bättre denna gången! :) Och btw, hemsidan för KARMA 2010 ligger uppe nu, är jättenöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback