Dags för Sprutan med stort S...!

Idag ska jag vaccinera mig för svininfluensan... Vet inte riktigt om jag vill, är nästan mer rädd för biverkningarna man kan få av vaccinet än för själva influensan. Men läkaren var ju väldigt bestämd när jag frågade om jag verkligen behövde vaccinera mig... Blev näst intill idiotförklarad - "är man riskpatient med kronisk lungsjukdom så borde man verkligen vaccinera sig mot en influensa som främst attackerar lungorna, speciellt när fullt friska har avlidit av just det". Tack för den liksom :P

Rapporterar senare ifall jag får någon allergisk chock, nervskada eller förlamning. Okej, blir jag förlamad så rapporterar jag troligen inte. Blir det inget inlägg i eftermiddag så vet ni hur det gick ;P


(Undrar varför jag alltid skojar om worst-case-scenario när jag egentligen är livrädd för det... Konstigt. Men sån är jag :P )


Nu ska jag till kontoret en snabbis, och ikväll ska jag jobba på Studentpuben. Releasefest för KARMA-webben! Vi ska dekorera hela puben med KARMA-handen, ska bli jättemysigt att sitta och pyssla med projektgruppen! (om jag inte blir förlamad, haha)

Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är också lite nojig över det där, men har inte blivit kallad än.

Hoppas det gick bra för dig och att du inte mår dåligt nu av sprutan!



Du förresten, läste i din presentation. 15 högskolepoäng i Fika? VAD? Låter ju hur kul som helst, jag vill med! Haha!



Sv: Ja visst är Zebrakopparna underbara!

2009-11-04 @ 16:05:10
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback