VM och kampanj :)

Idag var jag på mitt första möte med Varumärkesgruppen för nya Linnéuniversitetet. Ojojoj, så mkt mer avancerat och invecklat än vad jag någonsin trott! Och så mycket roligare! =) Det är svårt att positionera ett nytt universitet bland alla befintliga, kan jag meddela!

När Emelie slutar i juni, så kommer jag sitta som den enda studentrepresentanten i VM-gruppen. Snacka om ansvar :) Jag ska föra talan för alla studenter i både Kalmar och Växjö!

Har slitit massor med reklamkampanjen idag också. Har gjort klart tre webb-banners, en affisch, börjat koda lite Flash till en helt ny, interaktiv webbtjänst som vi har hittat på :) Det ska som tur är bara vara en dummy, men att kunna visa upp ungefär hur det ska funka tror och hoppas vi går hem hos klienten (och vår lärare såklart).

02:00 nu, färdigpluggat för idag! Dags att ta tag i det igen kl 09:00. Hej, sovmorron. Haha =)

Har varit en bra dag. Känner mig duktig. Och sådär "viktig" som man känner sig när man fått massa ansvar och förtroende :)

G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback