Stina!

Jag har precis snackat med världens bästa Stina på Skype. Stina är i Holland och pluggar. Jag vill också vara i Holland. Här är det mest löjliga intriger som vuxit fram ur ännu löjligare smådispyter. Pinsamt hur vissa vuxna människor kan bete sig, är man 24 år kan man faktiskt ta lite ansvar tycker jag. Faktiskt.

Jag spenderade nästan dubbelt så många timmar på gymmet förra veckan, som en utav medlemmarna i min projektgrupp spenderade på att jobba med vårt projekt. Själv jobbade jag lite drygt 50 timmar med projektet. Känns rättvist och bra. Gillar inte studenter som åker räkmacka.

Det ska bli skönt när Stina kommer hem igen. Det är så himla lätt att umgås med henne, lugnt och skönt. Bara massa kul. Vi har planerat lite inför sommaren.  Jobba på Ikea ska vi såklart göra som vanligt. Och grilla. Festa. Gå på konserter och fotbollsmatcher. Hänga i Gardenroom på Byttan. Njuta av solen nere i Vallgraven vid Kalmar Slott. Dricka kaffe och käka glass på Larmtorget. Afterwork på Krögers.

Vi kan nog konstatera att vi aldrig kommer plugga klart heller. Varken hon eller jag. Båda är sugna på Polishögskolan. Och företagsjuridik. Och reklam och media. Jag kan tänka mig en master inom marknadsföring också. Jag är verkligen bra på att begränsa mig! :)

Idag har jag och mamma varit på en liten roadtrip. Vi åkte till Kosta Outlet och gjorde av med massa pengar. Vi hade jättemysigt och trevligt, kul att ha en heldag bara hon och jag - det händer inte allt för ofta! Jag råkade impulsshoppa en sjukt snygg vit kavaj från Hugo Boss... Och lite annat från typ Tiger, SailRacing, Gant, Ralph Lauren och Henry Lloyd. Kul med schyssta märkeskläder som bara kostar lite mer än genomsnittliga Gina Tricot-kläder. Förutom kavajen då. Tänker inte säga vad jag betalade, VISA-kortet luktar typ brännt... :P Ändå ett kap, ordinarie pris var 5.400 spänn :P

Det här blev långt. Nu ska jag sova. Upp tidigt och jobba med projekt. Och sen gymmet, såklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback