Roadtrip!

I morgon är det dags för en roadtrip! Jag, Anna, Helena, Hendrik och Martin ska till Västervik och kolla läget. Hendrik och Martin är från Tyskland, så vi måste prata engelska hela tiden, det är sjukt roligt. :)

08:00 i morgon ska jag hämta vår hyrbild på Avis och sen hämta upp resten av gänget. En sväng förbi 7eleven först bara, måste köpa massa kaffe om jag ska hålla mig vaken. GPSen är fulladdad, iPoden fylld med skön roadtrip musik och solbrillorna är packade. Solbrillorna är det viktigaste av allt typ. Hemskt att köra bil utan solglasögon när det är soligt.

Har packat kameran också såklart, fotograferingen är nästan huvudsyftet med hela resan. Bildmaterial till reklamkampanjen :)

Hendrik och Martin är väldigt sugna på att åka till Älgparken. Vi andra är sjukt ointresserade. Lämna Hendrik och Martin hos älgarna, och sen dra iväg och shoppa lite inne i centrum låter som en bra idé - tycker jag i alla fall :)

Jag trodde det var en myt att tyskar är så himla intresserade och fashinerade av älgar som dom är. Har fått bekräftat att så är det INTE.

Håll tummarna för solsken i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback