Oops!

Här händer det inte mycket! På bloggen, alltså. Jag har fullt upp!

Ska börja med att säga Grattis till mamma som fyller år idag (eller, nu är det redan igår faktiskt)! Kom precis hem från kalaset, det var himla trevligt och maten och tårtan var hur god som helst! Kvällen avslutades med reprisen av Kalmar FF vs Trelleborg, och slutade med 2-0 till Kalmar. Helt underbart :)

I förmiddags efter föreläsningen hade vi äntligen möte med klienten som vi ska göra en reklamkampanj åt. Västervik är det, som ska marknadsföras internationellt. Vi har bara fyra futtiga veckor på oss, och en budget på futtiga 660 000 kr. Men det ska gå, gäller bara att vara lite kreativ och hitta lite okonventionella medier :) Har redan en hel del idéer som garanterat skapar Word of Mouth, och inte kostar många kr alls!

Så de närmsta fyra veckorna är jag Art Director och dessutom Copywriter (tillsammans med vår Account Manager)! Ska bli så himla roligt!!!

Har dessutom avslutat Business Writing-kursen, väntar bara på slutgiltigt betyg nu. Skönt!

Läggdags nu, i morgon är det 8 timmar planering och research som gäller, och två seminarier.

Kommentarer
Postat av: Matilda

kul med reklamkampanj!



haha, jo många järn i elden. och hemligheten? ingen aning... :-)

så mycket hinner jag nog inte med egentligen.. inte så mycket som jag skulle VILJA iaf! :-D

2009-05-12 @ 10:42:29
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback