Ny layout!

Har tänkt layouta om bloggen i evigheter. Nu har jag äntligen fått tummen ur. Är rätt nöjd. Layouten känns på något sätt större än den andra, fast att den egentligen inte är det. Konstigt. Men ja, jag är nöjd.

Vad tycks?


Erika och jag hade sjukt trevligt. Kaffe och smokes i solen på Krögers i nästan tre timmar. Erika är restaurangchef på BurgerKing här i Kalmar. Jag tycker det är sjukt häftigt! Nu har hon en sjukt bra affärsidé, den är riktigt imponerande. Satsar hon på den så kommer det gå riktigt, riktigt bra tror jag! Tänker inte avslöja vad det är, men det är bra. Riktigt bra.

Slog precis på SVT1 och ESC. Verkar gå lika bra som vanligt för Sverige. Har inte hört de andra bidragen, men tydligen är Norges riktigt bra. Mycket poäng till Norge. Annars verkar det vara "flest-grannländer-vinner-tendenser" som vanligt.

Ska se på Sex & the City-filmen nu. Har faktiskt inte sett den än. Fast jag har haft den ända sen den släpptes på bio i USA. Länge sen. Har bara inte fått tummen ur. Men nu är det dags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback