Mer fest, mindre plugg

Detta glada gänget festade jag med förra helgen :) Otroligt trevligt! Efter lite förfest hemma hos Emma borta vid Långviken gick vi till O'Leary's och satt på uteserveringen under infravärmarna insvepta i varma filtar ända till stängning. Perfekt lördagkväll!



Ikväll blir det lite förfest hos Erika. Sen ska jag med Malin till bowlinghallen. Dom andra ska spela bowling, vi ska titta på och dricka öl. Bowling är roligt, men föredrar min och Malins aktivitet. Sen ska jag nog hem och sova tidigt, är sliten efter denna veckan. Har varit väldigt hårt, massor med plugg. Var dessutom uppe tidigt idag, 07:30 var jag på gymmet och tränade. Härlig muskelkontakt sådär tidigt på morgonen innan huvudet har vaknat riktigt, mer fokus på träningen och mindre fokus på annat. Min KCG R2 är kanon dessutom, seriös prestationshöjning, mjölksyran går över på bara ett par sekunder och återhämtningen går typ tre gånger så snabbt. Att jag inte köpt sånt tidigare! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback