Massa på G !

Nu är det mycket grejer på gång här! Det närmsta året kommer bli sjukt hektiskt, men sjukt roligt :)

Sommaren kommer bli kanon, ska jobba en massa med alla goa co-workers på IKEA. Ett helt gäng med kompisar som stannar i Kalmar i sommar i stället för att åka hem. Blir minst en tur till Göteborg.

I höst ska jag vara med i Varumärkesgruppen för det nya Linnéuniversitetet, som är en sammaslagning mellan Högskolan i Kalmar och Växjö Universitet. Tyvärr kommer inte vår kära institution Baltic Business School få behålla sitt namn, utan kommer istället att få namnet Ekonomihögskolan. Hur löjligt låter inte det?! Det ska jag ändra på...! :P

Jag ska även vara en bESStis under höstintroduktionen. Nollningen är typ det roligaste på hela högskoletiden. Klart jag ska vara med igen, det är faktiskt sista chansen i år. En bESStis är fadder åt ett gäng nya Nollor som ska plugga ekonomi/handel och därmed kommer att gå under Kalmar ESS - Kalmar EkonomiStuderandes Sällskap. Det blir massa bus och massa fest! Overallen på! :D

Och så ska jag jobba med KARMA. Kalmar ARbetsMArknadsdag. Grafik och webbansvar. Kul kul =)

Nu ska jag göra något mindre ansträngande. Gå ner på stan och käka lunch. Kanske shoppa lite. Sen hem och pluggapluggaplugga. En vecka kvar till deadline på reklamkampanjen. Massa grafiskt kvar att pyssla med, massa strategier att skriva. Tur att det är hur roligt som helst!! =)

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: Haha, usch ja "/ skolan är inte min vän just nu =P





Nej, tydligen hade vi det idag i 3 tim och 30 min "/

Men jag tror inte man måste vara där hela tiden =P

Haha heja heja ;)

2009-05-26 @ 17:30:57
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in =)

2009-05-26 @ 18:02:56
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

sv: kanon, den där sista länken du skicakde med ramarna i olika färger, finns dom i helt vitt? =D

tänkte ha vita ramar i rummet (:

passar nog mer =D



Jo det gick väl bra, men stolarna var inte dom skönast att sitta på i ca tre timmar "/

2009-05-27 @ 21:43:37
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Matilda

fullspäckat schema! kul!



hihi, ja bunkra upp med joy till systerdottern du! helena skriver på ett jättebra sätt så jag kan verkligen rekommendera dem :-)

ålder är 6-9 år. ganska mycket text... kapitel, men en hel del illustrationer också!



kram!

2009-05-28 @ 10:49:47
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback