Det går bra nu.

Yes sir. Nu går det riktigt bra. Kalmar FF piskade Hammarby med 1-4 i kvällens bortamatch. Ett par riktigt vackra mål. Sven tog till och med fram en flaska whiskey för att fira efter det tredje Kalmarmålet. Stämningen var på topp i TV-soffan. Som alltid när det går bra för Kalmar.

Det går rätt bra för mig med. Har gjort klart layouten till webbsajten jag måste göra i en av mina kurser... Nu ska jag bara koda all XHTML och skapa CSS-dokumenten. Har räknat storlekar på div-ar i flera timmar, men det lär ändå bli fel någonstans. Det brukar det bli. Men i slutändan blir det rätt ändå. Det brukar det bli.

Såhär ser det ut, ungefär. (Taskig bildkvalitet, sorry!)


Halvspännande tema, men kul att producera materialet i alla fall. Behövde ju inte vara så seriöst heller, ska bara ligga uppe på högskolans server ett litet tag, then it's gone forever :)

Morgonens Creativity seminar var inställt :( Jag som hade sett fram emot det! Lektorn var sjuk. Fick vi reda på när vi satt bänkade och taggade 09:00. Bara hoppa på cykeln och trampa hem i regnet och blåsten igen. Dagens promendad med världens bästa Ellinor på jobbet blev också inställd, vem vill ut och gå i sånt här vårväder?!

Ska köpa sånt här på fredag, om jag hittar det någonstans inne i stan. Annars blir det en beställning. Är trött på min dåliga uthållighet. Explosiv styrka - javisst. Statisk styrka - nope. Men nu djävlar! :) Mamma har lagat mina gymhandskar idag med, så i morron blir det fullt ös på gymmet igen. Utan att det gör ont i händerna. Och utan att man behöver vara rädd för att tappa taget och skada sig. Ska försöka hinna med ett långt härligt pass i morgon på förmiddagen innan seminariet :)

Nu ska jag läsa om The Economic, Social and Regulatory Aspects of Advertising. Mycket roligare och intressantare än vad det låter, jag lovar! Har en härlig uppsats om Gerillareklam som väntar på att bli läst med :)

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

sv, haha jag vet jag håller på att fixa om lite :P

Idag kmr det nog bli färdigt så då kmr du se texten idag xD

2009-05-07 @ 07:01:25
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

Ohhhhh, jag är glad =D

Jag fick nyss veta att jag kom med i att bli veckans blogg hos http://theliisa.blogg.se/

Och släng gärna en röst =D

kram<3

2009-05-08 @ 16:59:13
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

Haha jodå, blir kanon bilder =D



Sv: Ja just det, har inte haft tid att pilla med texfärgen ännu "/

2009-05-09 @ 20:18:36
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback