Lat-dag!

Sjukt go lat-dag idag! Fast det var inte riktigt meningen. Larmet vid 06:30 i morse har jag inte ens hört, vaknade av mig själv tre timmar efter... Superdupergröt till frulle, snabbdusch och sen en trevlig fika på Nilssons med Herr Adén  :)

Jag har världens värsta träningsvärk! I torsdags var jag och Anna på gymmet, och jag har fortfarande träningsvärk! Bättrade säkert på den under helgen iofs... Var uppe hos farmor på norra Öland tillsammans med hela kusingänget från västkusten och hade hur mysigt som helst - bortsett från alla timmar vedhuggning!! Kånkade runt på stockar och staplade ved hur länge som helst, och det gjorde ju inte träningsvärken bättre direkt :P

På tal om gymmet, så ska jag träffa min PT i morron. Jag är tydligen onormalt stark, speciellt i benen... Jag klarar 235 lbs benpress, vilket är väldigt mkt för tjejer. Och det är dessutom EFTER att jag kört 140 lbs benspark, plus 145 lbs curl. Tror det är dags för lite fria vikter istället för maskiner, eller i alla fall mer punkt-träning istället för att köra så hårt på stora muskelgrupper :)

Har precis bakat bröd också, hur gott och nyttigt som helst!

Ska dricka the, käka nybakat och jobba med lite typografi nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback