Isprinsessan

Idag är det extra tråkigt här, helt grått ute. Plugget går supersegt och jag saknar en bok som jag tror att jag måste ha för att göra klart den här uppgiften jag pysslar med. Skickade precis iväg ett SMS till Holland för att kolla hur läget är där nere - roligare än här hoppas jag! Ska strax iväg på en promenad med Anna, blir nog Slottsparken, Kalmarsundsparken och vidare mot Stensö :)

Cornelia hade skridskor-debut igår. Hon var faktiskt ganska duktig, men hon var trött redan när vi kom till ishallen, så det var bara roligt till och från... :P Hon hade himla fin teknik. Jag åkte bakom, dubbelvikt över henne och höll upp henne. Ganska jobbigt. Ännu jobbigare när Cornelia tyckte att det blev lite svårt att hålla balansen - då lyfte hon helt enkelt upp benen så jag höll hela hennes tyngd. Som sagt, fin teknik, en riktig isprinsessa, haha :) Har rejäl träningsvärk i ryggen idag, men det är det värt, för det var så himla mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback