Fröken Duktig

Idag är jag självutnämnd Fröken Duktig. Har pluggat massor, och är snart klar med första uppgiften i Grafisk Produktion. Håller på med budgetering. Det är faktiskt inte helt katastrofalt tråkigt. Beror kanske på att det inte är en enda siffra inblandad, behöver bara ange leverantörer och vilka de tunga posterna är :)

I morron åker syrran till Åre. Mamma, pappa och jag ska turas om att vara barnvakter åt Cornelia. Ska bli skitkul! Jag ska försöka komma iväg till ishallen med henne, kanske en tur till leklandet Småland på Ikea (nu när hon äntligen har åldern inne), och kaaanske sagostund på biblioteket också :)

Dags börja laga middag nu. Tror det blir pannkakor. Jag är rätt bra på att göra pannkisar, kan till och med vända dem i luften! Sen ska jag göra klart budgeteringen plus skriva text till en webbsida. Sen blir det mys med the och säsongstarten av Cityakuten, och rita klart teckningen till Bianca.


Plugg, plugg, plugg...

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

Haha härligt med plugg (:



Nej dom bilderna tog jag i lördags tror jag det var om jag inte minns helt fel (:

Så när jag väl var ute i trädgården såg jag en liten nyckelpiga och plåta den lite, haha (:

Men det är så härligt med vårväder, men nu äre bara grått och trist "/



Ha det !

2009-03-03 @ 15:35:17
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback