Earth-Hour starts now.

Ikväll är det två saker som gäller.

Nummer ett är såklart fotbollsmatchen. Rasmus Elm är i startelvan i matchen Sverige - Portugal. Måste ses!

Earth Hour är det också. Lights out. Risken finns att jag somnar under Earth Hour. Vilket nästan vore som en döds-synd, för då missar jag fotbollsmatchen. Big no-no.

Sjukt bra dag på jobbet idag. Min chef ville att jag skulle få låneförhöjning. Tackar och bugar. Fick även löfte om förlängt kontrakt samt sommarjobb (det visste jag iofs redan, men nu är det spikat med NYA varuhus-chefen också!). Gotta love Ikea :D

Summa sumarum: Bra dag!

Men är sliten... Som Stina sa: "Du börjar bli till åren Emma... Du är ju inte direkt purfärsk längre" Tack, liksom. Jag fyller 23. Stina är snart 25. HA. Fast just nu känner jag mig riktigt gammal... Och sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback