Yes!!

Det är äntligen ÖVER. Efter en 80-timmarsvecka och en nervös presentation av vår pitch inför klienten så är det äntligen ö-v-e-r! Och det gick bra :) Eller, det gick inte jättebra för gruppen, men det gick bra för mig! Fick massor med beröm för mitt grafiska jobb, lektorn och klienten berömde mig inför hela klassen, och fick massa beröm från klasskompisar på rasten efter presentationen. Hur kul som helst :D Känns bra att i alla fall jag har lyckats med min del av projektet, behöver inte ta åt mig av förlusten av BBS-awardet. Fick löfte om referens från en doktor i företagsekonomi, det var gårdagens vinstlott för mig :)

Trodde jag skulle få sovmorron. Nej då. Nu ska jag på personalmöte på Ikea. Frukost och sommaravstämning med mina goa co-workers :)

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

Härligt =D

Höhö varför gick de inte bra för gruppen då? ;)

2009-06-03 @ 16:26:38
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathildaM

sv: oj vad härligt ;o

Här börjar solen iaf titta fram, men förut var det spöregn och hagel "/

2009-06-03 @ 17:44:20
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback