Privileged

Det är säkert ingen som har missat att det var säsongstart för serien Privileged på Kanal5 tidigare ikväll. En serie helt i min smak :) Det hände sjukt mycket redan i första avsnittet, och man känner redan att man har koll på alla olika karaktärer.



Som vanligt kan jag inte vänta tills nästa avsnitt sänds på TV. Så nu ska jag se avsnitt två och tre också, innan jag somnar.

Såg nyss filmen Baksmällan, som hade biopremiär för ett par dagar sedan. Vet inte om jag tyckte den var så jättebra faktiskt. Mest konstig. Och det som hände var ganska osannolikt också.

Eller kanske inte, förresten. Det utspelar sig ju ändå i Las Vegas - såna händelser kanske är vardagsmat där. Kanske därav ordspråket "What happens in Vegas, stays in Vegas"?

Kommentarer
Postat av: Matilda

blev helt fast i den där serien jag med! redan på första avsnittet! och DÅ är det en bra serie... :-) mattias fick tillochmed hjälpa mig att koppla in boxen uppe på landet så att jag kunde få se det i söndags!

:-D



tack! jo vi hade det fantastiskt härligt uppe på landet! längtar tillbaka..

2009-06-24 @ 10:55:42
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback