Nu är det officiellt :)

Yes box. Nu är jag officiellt den enda studenrepresentanten i Varumärkesgruppen för det nya Linnéuniversitetet! Jag ska föra 25 000 studenters talan. Snacka om ansvar :) Men vad kul det är sen!

Senaste igårkväll fick jag det senaste förslaget på annonstext till Linnéuniversitetets först annons. Stockholm Design Lab är det som jobbar med LNU:s logotyp, grafiska profil och annonser. Dom har gjort ett kanonjobb med logga och allt sånt, men copy verkar inte vara deras starkaste sida. Finns mycket kvar att jobba med i texterna...

Men ja, just det, ensam student kvar ja. Evelina flyttar från Kalmar och drar ut i arbetslivet efter en hel hög med starka insatser som studentrepresentant, orförande i Kåren och massa annat. Lycka till med allt, Evelina!

Nu ska jag ner på stan och köpa studentpresent. Malin tar studenten idag, GRATTIS GUMMAN! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-09 @ 12:58:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback