I'm my own...

I'm my own retard. Den till höger på bilden, alltså.



Har varit en knepig dag. Vaknade tidigt, sjukt olikt mig.

Var på sjukhuset vid 11. 11:15 var jag en halv liter blod fattigare. Jag donerade blod, alltså.

Snabbt som fasen drog jag bort till högskolebiblioteket och träffade Evelina en stund. Evelina är ordförande för Kalmars studentkår. Riktigt trevlig tjej.

Träffade Adén och drack kaffe på stan. Hämtade min klänning som varit hos sömmerskan och blivit lagad.

Nu har jag precis druckit en kall öl med grabbsen i korridoren. Minus 0,5 liter blod och plus 0,5 liter starköl är ingen bra kombination. Hej hopp är små-lullig.

Nu ska jag glo på Berg flyttar in. Berg flyttar in hos Bert Karlsson ikväll. Honom har jag träffat. Rolig prick. Lite otrevlig.

Kommentarer
Postat av: mathilda

har du träffat bert? =P

2009-06-05 @ 22:03:15
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

sv: jaså, höhö han är ju verkligen speciell kan man väl säga (:

2009-06-05 @ 23:29:49
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback