Compact living - me want no more!

Att bo på futtiga 20 kvm i en studentkorridor är helt ok. Tills man börjar surfa på inrednings- och pysselbloggar och får miljoner idéer på hur man vill göra om, och hittar miljoner möbler och saker man vill ha. Det är riktigt, riktigt frustrerande!

Så jag har börjat titta efter ny lägenhet. Just nu tar det ca 3 minuter för mig att gå in till centralaste centrala Kalmar, vilket har gjort mig rätt så kräsen. Jag vill inte bo mer än max 5 minuter bort från centralaste centrala Kalmar. Då skulle det nog kännas som om jag bodde ute i buschen. Det begränsar ju valmöjligheterna ganska rejält, kan man säga. Om man inte vill hosta upp 600 000. Då finns det hur mycket som helst att välja på.

Nu ska jag gå och fortsätta intala mig själv att jag trivs i mitt studentrum.

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: åh nämen stort tack!! :D vad roligt att höra!! Det är Thomas Sabo, köpt där jag jobbar :)



fin bloggdesign du har! färgsprakande (:

2009-06-11 @ 13:52:07
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback