Försökskanin hos Marabou?

Mörk choklad är helt underbart gott! Och ganska nyttigt dessutom. Och det finns massor med goda smaksättningar. Favoriten just nu är Marabou Premium Black Pepper. Det är otroligt gott!



Men, svartpeppar, liksom. Det är inte den första smaksättningen till choklad man kommer att tänka på, precis. Hur många konstiga kombinationer måste dom inte testa innan dom hittar alla 10-poängare? Sitter det någon stackare som får testa den ena vidriga kombinationen efter den andra? Undrar vad som kommer härnäst... Marabou Barbeque, med smak av marinerad entrecôte?

Vaknade idag med rejäl förkylning. Febrig, huvudvärk, hostig, slemmig och allmänt ofräsch, typ. Dessutom har jag en jäkla träningsvärk. Och så brände jag mig rejält i solen igår, så det svider överallt. Känner mig completely miserable. Tur jag varit ledig från jobbet idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback