Antagen, antagen, antagen, antagen och... antagen! =/

Nu har antagningsbeskeden kommit för höstterminen. Som vanligt fegar jag lite och söker fler kurser än vad jag poängmässigt egentligen behöver. Och som vanligt blir jag antagen. Till alla. Och måste välja bort.

De sökta kurserna är:
- Nationalekonomi A - mikroteori och makroteori 1-15 hp
- Consumer Behaviour (B-nivå)
- Projektledning 1 Nätbaserad (distans från Umeå Universitet)
- International commercial law and EU law
- Affärsutveckling och personligt entreprenörskap (B-nivå)


Nationalekonomi har jag bestämt mig för att läsa, fast att det är den svåraste kursen på hela programmet. Alla de andra kurserna är på 7,5 hp, och jag måste välja två utav dem. Det är hur svårt som helst!

Och jag klagade igårkväll när jag var tvungen att välja vilken film jag skulle se på TV - Ondskan med Andreas Wilson och Alexander Skarsgård eller Proof med Jake Gyllenhaal..... WTF hände egentligen, snyggo-skådis-filmer hela kvällen, det händer typ aldrig annars! :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

kul att du kommit in på alla, desto jobbigare att välja bort! men det brukar bli bra i slutändan iaf!



sv: hihi, jo hon är söt hon!

2009-07-12 @ 14:28:08
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback