Vårtecken



I morse blev det morgonpromenad, och såhär fint var det i Slottsparken vid 07:45. Kändes vårigt, trots att det var svinkallt.

Det är väldigt öde i Kalmar innan 10:00, mötte bara ett par gamla rynkiga tanter i sånadär typiska grå-beiga tantjackor (som säkert var sjukt moderna när dom köptes för 30 år sen) med röda mössor. Varför ska tanter envisas med röda mössor?

Ett annat tydligt vårtecken är alla 50-årskrisande gubbar som börjat infria nyårslöftena och är ute och joggar i alldeles för tajta byxor med alldeles för mycket slapp hud under....


Dags för dusch nu, sen dags för jobb. Beräknat peak-dag på Ikea idag men det är ju såååå fint väder! Kan inte folk vara ute i det fina vädret, och spara på lönen till nästa helg när jag inte jobbar?

IKEA - here I come :)

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

Sv: Hello (:

Haha, ja visst var dom snygga? =D

Ifrån Lindx och kostade 79 :- only (:



Jo, men duvet jag suger på att spara =D

Men jag ska lägga undan 200 spen eller 300 varje månad (:



Kram!

2009-02-28 @ 17:13:24
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

Sv: Jo dom hade riktigt fina på Lindex!

Men jag åkte in till Maxis Lindex i fredags och då fanns det bara ett par kvar, men sen när jag åkte in i går så fanns dom inte längre "/



Men finns säkert andra schyssta (:

2009-03-01 @ 11:06:09
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback