Vuxenpoäng!

Är det inte lite vuxenpoäng att sitta och läsa ett möteprotokoll till frukost? Jag känner mig skitvuxen. I typ 45 minuter i alla fall. Sen började jag spela TV-spel =P

Avstämningsmötet för Linnéuniversitetets varumärkesfrågor var iaf jättebra. Mycket som beslutats, och varumärkesarbetet har ju förankrats på ledningsnivå och i varumärkesgruppen, och nu även på institutionerna, hos prefekter osv... Jättekul! :)

<--- Logotypen för Linnéuniversitetet. Fin va? Det är Carl von Linnés majträd, stiliserat. SDL har i alla fall gjort ett rätt, bara deras copy som är mindre bra =P

Ska strax iväg till Ikea med Anna-banana som hittat tillbaka till Kalmar efter sommaren, sen blir'e fika :)

Äntligen finväder ju!!! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin logga!

haha, vad rolig du är... det hade nog också slutat med tv-spel för mig om jag läst protokoll... ;-)



ja det var en otrolig semester! längtar inte tillbaka det minsta.... hrm... ;-)

2009-08-24 @ 12:33:02
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback