Ledig helg!!

Oj vad konstigt det känns att vara ledig. Jag är inte alls van. Och nu ska jag vara ledig i en hel vecka innan skolan börjar.

Jag har redan gjort allt man gör när man har semester, typ. Fast på en enda helg.

Kräftskiva i fredags kväll, sen filmmys hemma hos Alex istället för utgång, efter att ha jobbat 12+11 timmar under torsdag fredag var jag ganska sliten =P

Sovmorgon igår, slappade mest hela dagen, spelade gitarr och ritade massa. Middag på Mama's & Papa's med Carro och Sandra, mysigt med vin och tapas. Sen fest hemma hos världens finaste Alexandra och hennes bror ute på Varvsholmen, sen vidare till Harry's, askul :D

Sovmorgon idag med, lite bakis, har städat, spelat gitarr, ritat, spelat lite TV-spel, tagit en promenad i stan med Alex + kaffe i solen nere vid hamnen.

Vad kan man mer göra när man är ledig, liksom? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback