Catch up!

Alright, nu har det varit öken i bloggen lite väl länge va? :)

Kan summera de senaste veckorna lite snabbt: jobb. Jobb, jobb, jobb, jobb. Har blivit ofrivillig arbetsnarkoman, kan man säga. Är helt slutkörd. Men det går bra för Ikea Kalmar, otroligt bra. Över 100 miljoner på en månad, det är väl helt okej? ;)

Har gjort lite kul grejer också i och för sig. En hel-helg på norra Öland hos Farmor med mina underbara kusiner från västkusten. Mitt ute på vischan, helt off-side, nästan helt utan kontakt med civilisationen. Vi bara umgicks och hade det supermysigt :)

Efter att ha jobbat 21 timmar på två dygn, så har jag haft en helvild helg! Utgång i fredags med världens bästa Stina, Hanna och Alexandra - sjukt mycket folk ute, var ju stadsfest och allt :)

Igår var det bowling med mina underbara co-workers på Ikea, stekigt balkonghäng hos Mathilda (som bor vägg-i-vägg med Abiola Dauda *starstruck*, haha) och sen en timma bowling på Harry's. Who won? I WON! Yeah :D Sedan satt vi och drack och hade mysigt mitt i Slottsparken i sann uteliggaranda, lyssnade på Salem Al Fakir och hade det mysigt. Träffade Alex en snabbis utanför Byttan, efter det drog jag och Ellinor till Bistrobar där jag lyckades snacka in oss gratis :P Vinglade hem lite lagom snorfull vid 2-tiden :)

Gårdagens höjdpunkt: Hoppade bungy-jump!!! :D Bjussar på foton sen... Mikaela fotade, men Mikaela är den enda i världen som inte har Facebook ännu, men efter påtryckningar från 10 pers så föll hon för grupptrycket och lovade att skaffa en och lägga upp alla fina bilder från gårdagens bravader... Knycker lite bilder där sen och delar med mig här :)

Blev alldeles för långt det här. Så går det när man skjuter upp allt. Procrastination should be my middle name. Well well.

Mer kaffe, vätskeersättning och Alvedon nu, så är man kanske människa igen om en stund. Ska ut och käka med Stina och Hanna snart, sen ska vi hem och bänka oss framför min TV och kolla på när Kalmar FF krossar Halmstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback