Påsk!

Här kommer lite bilder från helgens påskpyssel. Två ägg som är redo att målas :)


Det här ägget ska Cornelia få såklart :) Öppnade upp botten, hälde ut innehållet och sköljde typ femton gånger, och nu är det fyllt med en massa små mini-smarties :) Lite meck med att maskera ut små hjärtan, men det gick med bokplast och en stans.


Mindre roligt pyssel, minst sagt. Men sjukt nödvändigt. Har sorterat alla viktiga papper som legat överallt. Såhär tjock blev pärmen när jag var klar. Det tog sin lilla tid!


Idag har jag jobbat! Fullt ös på Ikea, hur kul som helst! Påskgodis fick vi också :) Igår kväll/natt gjorde jag klart webbsidan som det var deadline på, så himla skönt att vara klar! Den blev riktigt ful, haha! Dock inte riktigt mitt fel. Skit in - skit ut, som min medialärare i gymnasiet sa. Förutsättningarna var ju inte dom bästa, med det referensmaterialet man fick...

Nu blir det lite TV-spel och rödvin!

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

Sv: Haha, ja men jag har inga bilder att ladda upp på bloggen "/

2009-04-17 @ 11:03:53
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback