Nu är det nära!

Idag måste blommorna på det stora bigaråträdet utanför mitt fönster slå ut. Det bara måste! Jag har väntat jättelänge nu. Och knopparna är gigantiska, slår dom inte ut snart, så kommer dom att explodera i små moln av bigaråpollen. Kom precis in en liten humla genom mitt fönster, mysigt :) Dom låter så somrigt!



Jag sitter och pluggar som vanligt. Informationsarkitektur just nu. Och ja, det är lika tråkigt som det låter. Ska strax kila ner på stan också och göra ett efterlängtat inköp. Jag tror det blir en grön. Eller en blå. Eller jag vet inte. Jag hoppas att färgvalet är självklart när jag väl är där och ser dem irl istället för på webben.

Igår skickade jag iväg teckningen på fågeln till Bianca. Hoppas hon blir lika glad för den som hon blev för sköldpaddan :)

Kommentarer
Postat av: mt*

fin bild! :)

2009-04-17 @ 15:42:30
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: mt*

men det blev ju bra ändå, och tack! :)

2009-04-19 @ 11:30:59
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback