Let me introduce you to...

... min nya kompis iPod Nano 4G :)



Under träningspass, promenader och joggingrundor får Nano även sällskap av mr Nike+ SportKit!

Jag har fortfarande inte fattat riktigt hur iTunes fungerar, och det är svårt att hitta favoritlåtarna. När dom ligger som mp3-or i datorn så vet man liksom i vilken mapp dom ligger, och ungefär vart i den mappen. Man känner liksom igen det som ligger runt. iTunes organiserar inte likadant som jag gör. iTunes är antaligen mer logisk. Men det är ändå snurrigt. Lät iTunes skicka över lite random låtar, shufflade en playlist. Mitten av april, och ungeär hälften av musiken på min iPod är julmusik. Tack, iTunes.

Kommentarer
Postat av: Matilda

och du har fått tag på den finaste ipoden. grön.

grönt är världens finaste färg.



sv: tack för åsikt! jag ska försöka få med lite fler skisser och andra bilder på arbetets gång!



haha, vilken skön 3-åring du har som systerdotter! gå in till stan för att köpa godis? men hamnade hos några tanter på en parkbänk istället? haha! tur att det slutade väl iaf!! kan tro att fröknarna var lite lätt oroliga då de märkte att hon var borta...

jag rymde också från dagis en gång, men då skulle jag gå hem. kom inte många hundra meter förens de hämtade mig. typiskt ;-)

2009-04-20 @ 11:14:43
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback