"Du är doften av viol, du är restskatten ifrån fjol..."

Som lovat, ett par bilder från i onsdags. Bra? Njah, inte direkt. Vår-iga? I think so :)





Idag har jag deklarerat. Lika kul som alltid. Deklarerat på nätet, pengar innan midsommar - tackar så mycket :) Får tillbaka ca 3500 kr, kan nog säkert göra plats på kontot för dom pengarna. Iofs kan Skatteverket skicka mig ett par Nike-joggingskor, Nike+ Sport Kit att stoppa i dojan och (såklart) en iPod Nano, direkt. Varför ta omvägen förbi banken, liksom? iPod Touch skulle ju också fungera, men det känns inte som om det är ngt jag vill ha i fickan när jag är ute och springer eller går. Stor, tung, känslig och dyr. Verkar osmart. (Det slutar säkert med att jag köper en sån ändå, bara för att den är såå mkt coolare!).

Kommentarer
Postat av: Matilda

härligt med pengar tillbaka! :-)



sv: jo men eller hur, blir ju SÅ mycket roligare för de som ska betala om fakturan är lite fin!

2009-04-05 @ 16:57:17
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback