Belöning!

Idag har jag träffat Malin och Philip. Philip är världens lilla charmtroll :) Han är snart fem månader, kan inte fatta hur fort tiden går! Vi har gått runt i Hansa City i nästan fem timmar idag. Ett besök på Ikea, såklart. Och så var vi och hälsade på min gamla klasskompis Erika som är chef på BurgerKing i Hansa City. Vi bokade in fika och öl på uteservering. Dock inte samtidigt. Corona och latte är nog ingen superbra kombination, om jag får gissa.

Jag tycker jag var riktigt duktig på gymmet igår. Fick en ganska fin kurva på Nikeplus, av 20 minuter cardio efter styrketräningen. (Okej, det är bara 2.1km, men efter ett styrketräningspass så är det fullt tillräckligt när man håller ~10km/h *förtydliga*). Och jag har dragit ner sjukt mycket på kolhydraterna, från och med igår. Fiberhavregröt på morronen, that's it. Ingen pasta, inget bröd, inget ris och inga potatisar. Käkar massor med grönsaker, frukt och kött istället. Och KESO. Mängder med Keso = massa protein = massa muskler. Yes sir. Satsar på 10 pound plus i både bicep och tricep i morron på gymmet :)

Nu till belöningen: sola! Ska iväg till Meddo och bara njuta i 20-25 minuter :)

Sen blir det plugg :( Typ 20 webbsidor som ska kodas. Snark. Men fick högsta betyg på förra sajten jag gjorde, så nu gäller det att vara riktigt noga och inte missa nåt. Då får jag VG i hela kursen! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja visst var askarna fina? (om jag ska vara ärlig var det därför jag köpte dem) godiset? njae... det smakar skit. haha! funderar på att köpa mig palle kuling (VÄRLDENS godaste tablettaskgodis) och stoppa ner i dem där fina "vuxna" sen när de äckliga är slut.. haha!



jomen jag var också mesig som barn (och vuxen..haha) så det där var enda gången jag rymde. haha



är det inte trist att utesluta kolhydrater helt? tomt liksom? jag skulle tycka något fattades på tallriken liksom.. om jag varken får ha pasta, potatis eller ris där! för att inte tala om mackorna... jag är en riktig mackmänniska!

2009-04-21 @ 21:18:45
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

sv: jamen då bara MÅSTE du gå och köpa palle kuling nästa gång du är på affären! en hit! haha! röd ask, med gröna, röda och orange godisar i. sega och supergoda!!

2009-04-28 @ 10:53:30
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback