1:a april

Första april idag då. Eller, igår är det ju faktiskt nu. Jag blev faktiskt inte lurad, känns bra. Blev däremot rejält lurad på jobbet i helgen, Mikaela satte dit mig ordentligt. Trodde jag skulle få hjärtinfarkt eller nåt. Så duktig var hon! :)

Bloggandet har hamnat lite efter nu känns det som. Jobbade hela helgen, sjukt mycket kunder när det är lönehelg ju! Fast Ikea är ju faktiskt roligast när det är lönehelg :) Säljer maaaasssoooor!! I måndags började jag dessutom ännu en kurs, nummer 5.. Event Management. Men jag har bestämt mig för att inte gå den. Den hade säkert kunnat vara jätterolig och intressant, men jag tyckte att den var lite för mycket inriktad på turism så bestämde mig för att strunta i den och fokusera på dom andra 4 kurserna jag läser istället. Håller dock tummarna för en restplats på Consumer Behaviour-kursen. Fattar inte att jag inte valde den direkt, var ju platsgaranti när vi sökte för tusan :P

Igår drog jag och Anna ett stenhårt pass på gymmet. Sen promenerade jag ca 22 000 steg också. Stegräknar tävling på jobbet. Är helt inställd på att Kassa-teamet ska vinna :P

Det har varit så sjukt härligt väder idag! Strålande sol och varmt :) Adén och jag satt i solen mot väggen vid Baronen ut mot hamnen och drack kaffe och solade i nästan två timmar. Som det ser ut nu så har jag redan lagt grunden till en "bonn-bränna". Känns ju bra. Tänk att jag lyckas med sånt varje år. Är rätt imponerad själv :P

Sen tog jag en liten promenad. En liiiiten, liiiiiiiten promenad. 1,3 mil bara. Bara, var ordet. Gick hemma från Esplanaden ända ut till Mamma. Helgalet. Gick dessutom vilse en liten bit också. Var tvungen att ha bedövningssalva under fötterna när jag kom fram, gjorde så sjukt ont! Hade iaf kameran med mig, så tog lite bilder. Ingen aning om ifall det blev ngt bra, har inte fört över och kollade inte ens på displayen i kameran. Blir'e nåt bra så postar jag kanske i morron :)

Har förresten varit hos Anna och druckit lite vin ikväll också. Trevligt :)

Nu är jag astrött, och mina ben värker. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: sannaa

fin blogg :)

2009-05-06 @ 07:41:19
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback