Igen och igen och igen...

Studentkören hade konsert. I en kyrka, av alla ställen på jorden. Är det inte ett konstigt fenomen att körer alltid måste ha sina konserter i kyrkor? Vad är det för fel på vanliga scener? Jag tror jag är ovanligt obekväm i kyrkor. Det är liksom inte min grej. Känns sekt-aktigt. Stina höll också med om det.

Men Lina och Helena (och resten av kören såklart) var väldigt duktiga!!

Jag var mindre duktig. Vet inte hur många gånger jag svor, jag måste verkligen börja försöka vårda mitt språk lite. Varje gång jag kom på mig själv med att baka in ett litet "fan" i en mening, så fortsatte jag med "fan nu svor jag igen". Eller, jag tänkte "fan nu svor jag igen", men det räknas säkert också.

Ännu ett bevis på att gud inte finns. Hade han funnits så hade jag brunnit upp när jag gick in i kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Karin

japp ängö.. min väg till jobbet.. från kattrumpan till varvsholmen:) why not gärdas? det är johan som lärt mig handla där hehe och de har ju goda teér

2008-11-06 @ 09:21:18
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Svemicke

Att svära i kyrkan är faktiskt som att svära i kyrkan. :)

2009-03-10 @ 00:51:20
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback